Вчителів суспільно-гуманітарного циклу

КАФЕДРА ВЧИТЕЛІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ, СВІТОВОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Склад групи:
Плакасова Г. С., голова
Рожко Л. А. 
Черкащенко Н. Г.
Українець І. К.
Величко Т. В. (декретна відпустка)
Середа Т. Г. (декретна відпустка)

Члени МО протягом 2014-2015 н.р. працювали над проблемою «Фомування соціально зрілої особистості шляхом упровадження вітагенного навчання».

Члени МО керувалися у своїй роботі принципами демократизації, гуманізації освіти, розвитку творчої особистості, індивідуалізації навчання, активного впровадження нових технологій, інтерактивних методик, передового педагогічного досвіду.

Результати роботи за попередній навчальний рік:

1.     Конкурс читців поезії М. Лермонтова – Ключка О., 10-Ф клас – грамота за емоційність.

2.     Конкурс “Мистецтво у віршах” – Корінь Д., 10-Ф клас – подяка.

3.  Конкурс ілюстрацій до творів М. Лермонтова – Шевкаленко М., 10-Ф клас – сертифікат.

4.     Участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції “Мова і мовлення українців у контексті сучасної доби” – Корінь Д., Дереза Д., 10-Ф клас – сертифікати.

5.     Конкурс есе “Я українець” – Дереза Д., 10-Ф клас.

6.  Зустріч із Валентиною Коваленко (10-Ф, 8-А класи).

7.  Міський етап конкурсу ім. П. Яцика – Дереза Д., 10-Ф клас, ІІ місце.

8.     Міський етап олімпіади з української мови та літератури – Дереза Д., 10-Ф клас – ІІ місце.

9.  Конкурс декламування монологів із творів світової літератури – Корінь Д., 10-Ф клас – ІІІ місце.

10. Конкурс читців поезій В. Симоненка – Корінь Д., 10-Ф клас – ІІІ місце.

11. Конкурс творчих робіт “Патріот і Вітчизна – це одне й те саме” – Горбенко К., 10-Ф клас – грамота.

12. Конкурс творчих робіт “Живе лиш той, хто не живе для себе” – Дереза Д., 10-Ф клас – І місце. 

13. Участь у міських перевірках: конкурсу ім. Т. Шевченка, олімпіадних робіт із укр. мови та літератури, творчих робіт “Живе лиш той, хто не живе для себе”, творчих робіт “Революція Гідності”.

14. Відкритий урок (18.12.2014р.) “Філософська поема “Мойсей” – вершина творчості І. Франка”.

15. Участь в інтернет-конференції, присвяченій 80-річчю В. Симоненка. Стаття “Симоненко – речник свого народу, свого часу, живий нерв його драм і борінь” – сертифікат.

16. Конкурс читців поезії Л. Костенко – Ключка О., 10-Ф клас – І місце.

17. “Все в тобі священне і прекрасне, мамо моїх радощів і мук…” (до 80-річчя В. Симоненка) – 5-А, 10-А, 10-Ф, 11-М класи.

18. До Дня писемності “Наша мова калинова” – 5-А, 10-А, 10-Ф, 11-М класи.

19. Вшанування пам’яті Небесної Сотні “Вони десь там… на відстані душі…”

20. “Свою долю я вибирала сама…” (до 85-річчя народження Л.Костенко) – 10-А клас.

21. Зустріч із Тамарою Грель “Я народилась під квітневим небом” – 5-Б клас

22. Агітбригада (до Шевченківських днів) “Про поета знедоленої країни” – 5-А клас

23. Участь у літературній грі “5*5” – 9-М клас.

24.  Участь у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт “Тверезий спосіб життя”-Горбенко К., 10-Ф клас.

25. Підготовка свята до  Дня української писемності “Квітни, мово наша рідна”.

26. Захід до 80-річчя В. Симоненка “Я заховаю в серце Україну”.

27. Випуск газети до Дня української писемності.

28. Підготовка учнів до олімпіад і конкурсів міського рівня.

29. Участь у творчій групі “Література рідного краю”.

30. Участь у міських семінарах вчителів української мови та літератури “Використання методу проектів у викладанні української мови та літератури”, “Компетентнісний підхід у процесі викладання української мови та літератури”.

31. Участь у міській науково-практичній конференції “Василь Симоненко і феномен “шістдесятництва”.

32. Друк заходу “Квітни, мово наша рідна” у журналі “Педагогічний вісник”.

 Завдання на 2015-2016 н.р.:

1. Стимулювати творче самовдосконалення учнів.

2. Виявити та розвивати обдарованих учнів, надавати їм допомогу.

3. Підвищувати інтерес до вивчення української мови та літератури.

4. Працювати над культурою мовлення, комунікативною доцільністю мовлення.

5. Формувати національно свідому, духовно багату мовну особистість, яка вільно володіє засобами української мови.

6. Виробити систему в підготовці учнів до ЗНО.

7. Більше уваги приділяти роботі над орфографічною та пунктуаційною грамотністю учнів.

8. Зацікавлювати учнів художнім твором як явищем мистецтва.

9. Формувати читацьку культуру учнів, розвивати естетичні смаки.

10. Сприяти національному самоусвідомленню та стійкому відчуттю належності до європейської спільноти.

11. Розвивати навички самоосвіти, бажання і спроможності вчитися.  

КАФЕДРА ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ

Склад групи:
Кошмай С. М., голова
Фесун С. Є.
Єрохіна О. О.
Хатнюк С. В.
Щербатюк Л. А.

У 2014-2015 навчальному році шкільне методичне об”єднання вчителів іноземної мови працювало над темою: «Формування соціально зрілої особистості шляхом впровадження вітагенного навчання». 

На засіданнях МО обговорювались питання про:

  • організацію навчально-виховного процесу в 2014-2015 н.р. і роботи шкільного методоб’днання в 2-14-2014 н.р.;
  • упровадження елементів національного виховання на уроках іноземної мови;
  • про формування полікультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови;
  • значення мотивації у вивченні іноземної мови для учнів і вчителів;
  • формування функціональної та інформаційної грамотності учнів на уроках шляхом упровадження активних форм і методів навчання;
  • використання тестових технологій підготовки до ЗНО;
  • проведення І туру Української олімпіади учнів-знавців англійської мови.

 1. У жовтні 2014 року було проведено І тур Української олімпіади учнів-знавців англійської мови.

2.У ході підготовки випускників до ЗНО вчителі продовжили збирати матеріали для папки “Підготовка до ЗНО”, в якій містяться нормативні документи, різні зразки завдань і самі завдання.

3. Учителі ШМО брали участь у загальноміських заходах: майстер-класах (С. М. Кошмай), у семінарах (С. В. Хатнюк, О. О. Єрохіна, Л. А. Щербатюк).

4. Учитель С. М. Кошмай провела заняття школи передового досвіду для молодих вчителів м. Черкас. Майстер-клас “Шляхи подолання труднощів, що виникають у процесі вивчення англійської мови” (березень 2015 року).

5. Учителями ШМО були проведені заходи у ході відзначення Дня англійської мови в ООН (квітень 2015 р.).

6. Протягом навчального року вчителі ШМО були учасниками вебінарів від видавництв “Cambridge English Language Assessment”, Macmillan Education, Oxford University Press, Delta.

7. Вчителі С. М. Кошмай і С. Є. Фесун були учасниками онлайн-конференції від National Geographic Learning (березень 2015 р.)

У 2015 році вчитель С. Є. Фесун  пройшла чергову атестацію, підтвердивши кваліфікаційну категорію “вчитель вищої категорії” і звання “старший вчитель”.

У 2015-2016 н. р. учителі ШМО планують:

  • продовжувати впровадження інтерактивних форм роботи, спрямованих на розвиток творчої активності учнів і вчителя;
  • розглянути на засіданні ШМО шляхи підвищення мовної активності учнів на уроках ІМ;
  • розглянути на засіданні ШМО шляхи формування пізнавальної та дослідницької діяльності з англійської мови в позакласній роботі;
  • розглянути на засіданні ШМО особливості та ефективні методи викладання іноземної мови у молодших класах;
  • провести олімпіаду знавців англійської мови;
  • тиждень англійської мови;
  • продовжувати накопичення матеріалів у підготовці до ЗНО;
  • проводити уроки із застосуванням різних інноваційних технологій.

КАФЕДРА ВЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА

Склад групи:
Штепа І.Д., голова
Прядко М.А.

 Аналіз діяльності ШМО вчителів історії та правознавства за 2014-2015 н.р. доводить, що вчителі  працювали над проблемою «Формування соціально зрілої особистості шляхом упровадження вітагенного навчання».

На уроках історії та правознавства використовувалися методи, направлені на розвиток особистості.

Учні брали участь у шкільних і міських олімпіадах, конкурсах, МАН:

  • ІІІ місце у міському етапі МАН здобула Дереза Дарина (10-Ф клас). Вчитель – Штепа І. Д.;
  • посвідчення за результатами конкурсу  “Знавці права”, що проводила Служба у справах дітей, отримала Погорельська Анастасія (9-М клас). Вчитель – Штепа І. Д.
  • подяка за участь у конкурсі малюнків, що проводила Служба юстиції, Степновій Дарині (9-М клас). 
  • ІІІ місце у конкурсі “Вікторина” Краєзнавчого конкурсу отримала команда 8-их класів. Вчитель – Прядко М. А.
  • грамота від Черкаської міської ради отримав шкільний музей оборони м. Черкас (керівник музею – Прядко М.А.)
  • вчитель Штепа І. Д. брала участь у міській творчій групі “Інтерактивні карти”, робота представлена на виставці “Зернини досвіду-2015”.

Вчителі кафедри беруть активну участь у педрадах, діляться досвідом, проводять підготовку до ДПА. Під час іспитів учні підтвердили і дещо покращили результати.

Переглядів: 1 933
Яндекс.Метрика