Мовний табір підводить підсумки

Для учнів, Новини, Шкільні новини

З 29 травня по 09 червня  2017 року в школі працював  пришкільний мовний табір “HAPPY CAMPERS”. Табір працював за 1-ю програмою: тривалість 2 тижні; харчування не передбачене; заняття проводили вчителі навчального закладу.

Учні 2-х, 3-х, 4-х, 5-х, 6-х та 8-го класів не лише вдосконалили свої  знання з  англійської  мови, а й  весело і цікаво провели час. В таборі перебувало 72 дітей, які були об’єднані в  5 загони. З вихованцями табору  працювали  5 вчитлеів іноземної мови (зі складу вчителів школи: Кошмай С.М., Фесун С.Є., Єрохіна О.О.,  Щербатюк Л.А., Хатнюк С.В.).

Розподіл дітей по групах і планування роботи табору відбувалось залежно від віку дітей та їхнього  рівня володіння іноземною мовою. З урахуванням цього іншомовна діяльність вихованців табору велась за різними напрямками і з використанням різних методів і  адаптованих навчальних посібників.

Головними завданнями були:

–        організація відпочинку школярів;

–        вдосконалення володіння учнями англійською мовою та подолання мовного бар’єру;

–        формування в учнів прагнення вести здоровий спосіб життя та дотримуватись правил здорового харчування.

Серед видів діяльності – мовленнєвий напрям (вдосконалення володіння англійською мовою), фізично-оздоровчий (попередження травматизму, формування активного здорового способу життя), навчально-пізнавальний (творча діяльність, оволодіння знаннями про життя суспільства; розвиток творчих здібностей,  забезпечення умов для самореалізації), соціально-комунікативний (співпраця з колективом, рольові ігри, конкурси і т.ін.).

Перший день роботи табору був присвячений знайомству, представленню програми табору, вибору назв і девізів загонів та створенню  позитивного настрою вихованців. Кожен загін самостійно обрав собі назву і девіз.

  • 1 загін (8 клас) – “ Smart Cookies” (вихователь – Кошмай С.М.);
  • 2 загін (5 класи) – “ Happy Smile ” (вихователь – Щербатюк Л.А.);
  • 3 загін (4 клас) – “RAINBOW- 1” (вихователь Фесун С.Є.);
  • 4 загін ( 4 клас) – “ RAINBOW- 2” (вихователь Єрохіна О.О.);
  • 5 загін (5-6 класи) – “Sport Friends” (вихователь Хатнюк С.В.).

Крім того, загони “RAINBOW” працювали над створенням міні проектів  “Introduce Yourself”, пригадали фрази привітань і прощань, слова ввічливості, розігрували мікродіалоги і грали в лото.

Кожен день розпочинався ранковою зарядкою під веселу запальну табірну пісню “HAPPY CAMPERS”. А під час перерв учні брали участь у веселих естафетах та рухливих іграх на шкільному подвір’ї.

Протягом першого тижня вихованці табору працювали над проектами “Fruit & Vegetables”, “Healthy Food”.

Під час роботи над проектами діти дізналися багато нового про здорові продукти харчування, повторювали  лексику, виконуючи он-лайн вправи, розв’язували кросворди, переглядали навчальне відео, слухали і співали пісні, в яких згадуються назви овочів і фруктів. А  також розважалися, сміялися і насолоджувалися спілкуванням англійською мовою.

Так, учні 4-х класів  пригадали назви фруктів та овочів, розгадували кросворди  про екзотичні фрукти,  відгадували загадки про улюблені овочі. Також переглянули мультфільм “Fruit Day” , в якому герої  виготовляли фруктовий смузі , а потім створювали свої міні проекти з рецептами свого улюбленого фруктового напою. Після перегляду мультфільму “Peppa Pig’s Lunch” діти придумували власні рецепти салатів із своїх улюблених овочів.

Учні 8-го класу працюючи в програмі  wordart.com створили свої хмаринки слів, присвячені фруктам і овочам,       влаштували театр мініатюр, інсценізувавши сюжет «In a Café».

Учні 5-6 класів також обговорили питання здорового харчування, вивчили назви овочів і фруктів, поговорили про їх користь і місце у щоденному раціоні людини. Щоб добре запам’ятати правопис, створили хмаринки слів за допомогою комп’ютерної програми wordart.com., розділили їжу на шкідливу і корисну та виготовили імпровізований колаж.

Незабутнім став для учнів  День захисту дітей. Всі учасники мовного табору «Happy Campers»  відвідали «Hello Summer Picnic». На лісовій галявині діти мали змогу взяти участь у веселих і надзвичайно цікавих конкурсах, позмагатися один з одним у швидкості і вправності. Із великим задоволенням учні всіх вікових категорій грали в “Volleyball with Blankets” («Волейбол ковдрами»), “ Fishing” («Рибалка») ,  “Train with Balloons” («Поїзд з кульками»),  “Silent Line” («Мовчазна лінія»),  “Swamp” («Болото»), “Duck, duck, goose” («Качка, качка, гусак») , “Circle with Hoops” («Коло з обручами») та інші. Втомлені, проте з щасливими посмішками діти повернулися додому. Проведені ігри не лише подарували учням незабутні враження, а й допомогли учасникам загонів згуртуватися і навчитися працювати в команді.

В останній день першого тижня всі учасники працювали над створенням рецептів для майбутньої  «Книги здорової та смачної їжі». Книга складається з чотирьох розділів: салати, бутерброди, напої, десерти.  Протягом  дня діти створювали рецепти власних страв і оформлювали сторінки книги рецептів.

Другий тиждень був присвячений роботі над проектами “Sport”, “Healthy Living”.  Діти познайомились із різними видами спорту, дізнались про найпопулярніші види спорту у Великобританії і розповідали про свої улюблені спортивні ігри. Крім того, вихованці табору  обговорили правила здорового способу життя, його складові і користь здорового харчування. Підсумком роботи  були виготовлені колажі “Healthy Kids=Happy Kids”, “Healthy Living”, та інші.

Учні 8 – Б  класу працювали над темою «Food. Health.». Під час роботи над проектом учні вивчали питання здорового харчування та здорового способу життя, наскільки життя людей залежить від обраних ними пріоритетів. Для дослідження використовували аутентичні відео та аудіо матеріали, проводили опитування серед членів загону, друзів, членів сім’ї та робили висновки.

Протягом табірної зміни учні познайомилися з інтернет-ресурсами, які допомагають зробити процес вивчення англійської мови цікавим і захоплюючим. Учні також мали змогу продемонструвати свої творчі здібності: склали Mind Map, виготовили постери. 

Кожного дня  учні виконували  завдання, за розв’язання яких, вони могли отримати «Smart Cookie» бали. За результатами 9 днів роботи трійка лідерів виглядала так: Денис Кучерявий, Віра Перепелиця та Катя Брикля.

Але, оскільки, табір – це і веселі розваги, і сміх, і відпочинок, учні охоче брали участь у конкурсах та вікторинах, розгадували ребуси та кросворди, співали та змагалися. Командні конкурси та естафети під час “Hello Summer Party” та “Sport Day” не лише принесли задоволення, а й допомогли стати дружнішими.

Запам’ятався вихованцям табору і “Fan’s Day” «День вболівальника». В цей день учні розповідали про свої улюблені футбольні та баскетбольні команди, згадували найкращих гравців, а також мали можливість зробити фотографію на згадку з клубною символікою.

 У день закриття табору учні  брали участь у квесті «Train of Health»(«Поїзд здоров’я»). Учні з інтересом та завзяттям відвідували станції, на яких зупинявся табірний поїзд та виконували запропоновані їм завдання.

На лінійці, присвяченій закриттю мовного табору кожен учень отримав сертифікат учасника та маленький солодкий подарунок.

Під час роботи літнього мовного табору  використовувалися методичні матеріали міжнародних освітніх організацій та рекомендації Міністерства освіти і науки України.  Вихователі табору –  Кошмай С.М., Щербатюк Л.А., Фесун С.Є., Єрохіна О.О., Хатнюк С.В.  забезпечили   здобуття учнями необхідних мовних навичок, допомогли  удосконалити володіння англійською мовою, поєднали навчання із захоплюючим відпочинком і, найголовніше, мотивували дітей до подальшого вивчення англійської  мови.

Особливу увагу приділяли розвитку творчих здібностей дітей. Діти активно працювали як над індивідуальними міні-проектами, так і в групах, створюючи оригінальні  проекти на відповідну тематику. У роботі з дітьми вчителям англійської мови допомагали вчитель інформатики Черниш С.В. та вчитель фізичного виховання Юхимчук С.О.

Робота над проектами стала не тільки творчим і захоплюючим  процесом, але і допомогла учням покращити  практичні вміння та навички, дала можливість дітям осмислено застосовувати свої знання і сформувати мотивацію до подальшого навчання.

Вчителі творчо підійшли до оформлення інтер’єру мовного табору: мотиваційних плакатів, назв та оформлення кабінетів. В кімнатах була створена затишна атмосфера для навчання і відпочинку.

Співпраця учнів і вчителів у мовному таборі дала змогу учням по-іншому подивитися на вивчення англійської мови – через творчість, гру, пісню – підсилити  бажання вчити іноземну мову та вдосконалювати свої знання.

більше фото у фотоальбомі шкільного сайту та у соціальній мережі Фейсбук

Переглядів: 135