Мовний табір-2016

Для учнів, Новини, Шкільні новини

IMG_8631

З 30 травня по 10 червня в Черкаській ЗОШ І-ІІІ ст. №7 працював  пришкільний мовний табір “HAPPY CAMPERS” .

Табір працював за 1-ю програмою (на базі ЗНЗ: тривалість 2 тижні; харчування не передбачене; заняття проводили вчителі навчального закладу, студенти-волонтери.)

Учні 3-х, 4-х та 10-го класів мали можливість не тільки весело і цікаво провести час, а і вдосконалити своє володіння англійською мовою. У таборі перебувало 58 дітей, які були об’єднані в  4 загони. З вихованцями табору  працювало 4 вчителя іноземної мови (зі складу вчителів школи: Кошмай С.М., Фесун С.Є., Єрохіна О.О. та Щербатюк Л.А.) і двоє волонтерів – студенти ЧНУ ім. Б. Хмельницького Завертайло Катерина і Грам Марія.

Для працівників табору головними завданнями були організація відпочинку школярів, формування прагнення вести активний спосіб життя і усвідомлення  важливості здорового способу життя. Серед видів діяльності – мовленнєвий напрям (вдосконалення володіння англійською мовою), фізично-оздоровчий (попередження травматизму, формування активного здорового способу життя), навчально-пізнавальний (творча діяльність, оволодіння знаннями про життя суспільства; розвиток творчих здібностей,  забезпечення умов для самореалізації), соціально-комунікативний (співпраця з колективом, рольові ігри, конкурси і т.ін.),  робота з батьками.

Перший день роботи табору був присвячений знайомству, представленню програми табору, вибору назв і девізів загонів та створення  позитивного настрою вихованців. Кожен загін самостійно обрав собі назву і девіз відповідно до своїх вікових особливостей.

1 загін (10 клас)DREAMERS(вихователь – Кошмай С.М.)

                                  Девіз: When it rains look for rainbows!

                                      When it’s dark look for stars!”

2 загін (4 класи) FRIENDS (вихователь – Щербатюк Л.А. )

                                  Девіз:   “Summertime is time for play.

                                                  We are happy all the day.”

3 загін (3 клас)RAINBOW (вихователь Фесун С.Є.)

                                                   Девіз: “Red and orange, red and orange,

                                                                Yellow, green and blue.

                                                                Colours of the rainbow

                                                                Shine for me! Shine for you!”

4 загін ( 3 клас)SUNSHINE (вихователь Єрохіна О.О.)

                                   Девіз:  “We learn English.

                                                  We have fun.

                                                  We are children of the Sun!”

Розподіл дітей по групах і планування роботи табору відбувалось залежно від віку дітей та їхнього  рівня володіння іноземною мовою. З урахуванням цього іншомовна діяльність вихованців табору велась за різними напрямками і з використанням різних методів і  адаптованих навчальних посібників.

Учні 10-го класу працювали над  темою «Який чудовий світ!» («What a Wonderful World!»). До речі,  пісня з такою ж назвою у виконанні Луїса Армстронга стала піснею загону. Під час роботи над проектом учні досліджували життєві пріоритети, їх складові, наскільки життя людей залежить від обраних пріоритетів.

Для дослідження використовували аутентичні відео та аудіо матеріали, проводили опитування серед членів загону, друзів, членів сім’ї, робили висновки.

Цікавими були й тести на визначення життєвих пріоритетів. За результатами опитування та інформацією, зібраною під час дослідження, учні підготували презентації та представили їх. 

Але оскільки табір – це і веселі розваги,  і відпочинок, учні охоче брали участь у конкурсах та вікторинах, розгадували ребуси та кросворди.

Одним словом, нудьгувати не було часу!

Для маленьких вихованців табору навчання іноземній мові поєднувалося з кращими виховними методиками, процес пізнання – з відпочинком.

Кожен день розпочинався ранковою зарядкою під веселу запальну табірну пісню “HAPPY CAMPERS”.

А під час перерв учні брали участь у веселих естафетах та рухливих іграх на шкільному подвір’ї.

Протягом 2 тижнів учні 3-их та 4-их класів працювали над проектом “FESTIVALS IN GREAT BRITAIN”.

Учні 4-их класів мали змогу брати участь в ігрових програмах, вікторинах, мовознавчих калейдоскопах, конкурсах міні-проектів.

Насамперед всім сподобалася костюмована вечірка та виготовлення ліхтаря з гарбуза на Хеллоуін, конкурс малюнків на асфальті та пошук чотирилистої конюшини на День Св. Патрика, перегони з імпровізованими млинцями та частування млинцями на День Млинця і командна гра-полювання на Великодні яйця.

Щодня з вихованцями 2-го загону проводились  ігри, індивідуальні та командні змагання, вивчили привітання, провели багато цікавих хвилин спілкування іноземною  мовою.

У роботі було використано різні інтерактивні методики, відео- та аудіо-матеріали, елементи арт-терапії (малювання, колажі).

День Святого Валентина пройшов у дружній та творчій атмосфері. Учні 2-ого загону виготовили Міні-книжечки з короткою історією свята та цікавими завданнями. Провели вікторини  «З’єднай розбите серце» та «Відомі пари» та, щоб краще запам’ятати слова, пограли в гру «Зрозумій мене» на  свіжому повітрі.

На Свято Хеллоуіна пригадали слова за темою, виконали цікаві завдання, кросворди та пошук слів, потанцювали «Танець Скелета», виготовили справжній ліхтар з гарбуза, навіть посмакували гарбузом,  прикрасили кімнату для занять «страшною» гірляндою, спробували традиційну англійську гру – вгадай, скільки насінинок та, звичайно ж, наостанок влаштували справжню костюмовану вечірку.

З учнями 3-х класів кожного дня  проводились цікаві заняття з англійської мови з використанням ігор, парних та групових форм роботи, які не тільки  збагатили лексичний запас учнів і формували комунікативні вміння, а і  мотивували до подальшого удосконалення англійської  мови.

Одним із найулюбленіших занять дітей стало розгадування кросвордів, ребусів і пазлів.

А ще весело і з захопленням діти вивчали нові слова під час гри “Bingo!”

Весь процес навчання маленьких вихованців  супроводжувався виконанням пісень, читанням віршів і веселими танцювальними паузами.

Ну і який же відпочинок  без перегляду улюблених мультфільмів?!  Тільки в таборі вже англійською мовою!

Особливу увагу приділяли і розвитку творчих здібностей дітей. Активно працювали діти і над індивідуальними міні-проектми, і в групах, створюючи оригінальні творчі проекти на відповідну тематику.

Робота над проектами стала не тільки творчим і  захоплюючим  процесом, але і допомогла учням покращити  практичні вміння та навички, дала можливість дітям осмислено застосовувати свої знання і сформувати мотивацію до подальшого навчання.

Останній день роботи табору був наповнений  відчуттям радості і свята. Захист проектів пройшов у піднесеному настрої, на свято запросили гостей і батьків.

Учні демонстрували виготовлені постери й плакати, відповідно до обраних  тем, розповідали англійською мовою про те, що нового дізналися і навчилися в таборі, співали улюблених пісень англійською мовою, ділилися  враженнями, демонстрували власні  вироби й творчі роботи.

Вихованці 2-го загону створили проект у вигляді перекидного календаря “Special Days in Great Britain”, на сторінках якого учні розташували інформацію про свята і традиції святкування у Великобританії. Кожен учасник проекту відповідав за підготовку окремої сторінки календаря.

Вихованці 3-го загону працювали над трьома проектами «Пори року і погода» (Seasons and Weather), «Великдень» (Easter) та «День народження Королеви» (The Queen’s Birthday).

Під час роботи над першим проектом учні виготовили календар природи, який був презентований під проведення “Happy Buttons Day”.

Під час роботи над другим проектом вихованці ознайомилися з традиціями святкування Дня народження Єлизавети ІІ і підготували  подарунки для королеви.

Також була створена символічна корона, з якою кожен охочий мав змогу сфотографуватись на пам’ять.

 Третій проект був приурочений святкуванню Великодня. Під час роботи над проектом діти згадували великодні традиції та був проведений конкурс малюнків «Великодній Кролик».

Підсумком проекту стало колективне створення великодньої шляпки (Easter Bonnet).

Також діти мали змогу власноруч виготовити велокодні яйця в техніці «декупаж».

Учні 4-го загону представили два проекти про найцікавіші, на їхній погляд, свята – Різдво і Хеллоуїн.

Під час роботи над проектом “Christmas” діти створили постер із  об’ємними зображеннями і доповнили його цікавою інформацією про найулюбленіше свято дітлахів: “What happens at Christmas?” (Що відбувається на Різдво?),  “How to decorate the Christmas Tree?” (Як прикрасити ялинку?), “What does Santa do at Christmas?” (Що робить Санта на Різдво?). Діти також виготовили різдвяні декорації – ялинки і гірлянди із улюблених святкових солодощів.

Другий проект був присвячений найзагадковішому для українських дітей святу – Хелоуїну. Оскільки традиції, пов’язані зі святкуванням цього дня, зовсім не притаманні українській культурі, дітям було цікаво дізнатися  і про костюмовані вечірки, і про виготовлення «жахливого»  ліхтаря із гарбуза (Jack-o-Lantern), і про веселі походи за солодощами (Trick-or-Treat). Під час створення проекту учні спробували відтворити  атрибути, пов’язані з цим святкуванням, а під час презентації проекту розповіли про найцікавіші традиції святкування.

Після завершення захисту проектів вихованцям табору  було вручено заохочувальні сертифікати учасників літнього мовного табору з метою їхньої мотивації до  подальшого оволодіння англійською мовою.

Вчителі творчо підійшли до оформлення інтер’єру мовного табору: мотиваційних плакатів, назв кабінетів, оформлення самих кабінетів. В кімнатах була створена затишна атмосфера для навчання і відпочинку.

Під час роботи літнього мовного табору  використовувалися методичні матеріали міжнародних освітніх організацій та рекомендації Міністерства освіти і науки України.

Орієнтуючись на кращі зразки подібних практик, вихователі табору забезпечили   здобуття необхідних мовних навичок, допомогли  удосконалити володіння англійською мовою, поєднали навчання із захоплюючим відпочинком і, найголовніше, мотивували дітей до подальшого вивчення англійської  мови.

Відвідування мовного табору дало змогу учням по-іншому подивитися на заняття англійською мовою – через творчість, гру, пісню. В очах учнів загорівся вогник бажання вчити іноземну мову та вдосконалювати свої знання!

За матеріалами вчителів іноземних мов

Більше фото дивіться у фотоальбомі шкільних соціальних групах Вконтакті

71

Переглядів: 1 312