Робота з удосконалення репозитарію підручників триває

Новини, Новини звідусіль

У Міністерстві освіти і науки під головуванням заступника міністра освіти і науки Павла Полянського відбулося завершальне засідання членів Асоціації книговидавців та книгорозповсюджувачів України, експертів щодо розроблення Положення про конкурсний відбір підручників для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та роботи електронного репозитарію http://osvita.ua/school/manage/reform/42653/. Про це повідомляє прес-служба МОН.
У відомстві зазначають, що положення про конкурс підручників для 4-х та 7-х класів, а також відповідний наказ МОН про його проведення будуть оприлюднені на сайті міністерства. 
Під час обговорення видавці й експерти підтвердили спільну позицію щодо того, що замовлення підручників для 4-х і 7-х класів школи здійснюватимуть самостійно через спеціальну онлайн-форму на репозитарії. Фінальні результати по всій Україні будуть відображені на порталі одразу ж наступного дня після завершення конкурсу.
У міністерстві зазначають, що всі без винятку процедури та етапи проведення конкурсу будуть прозорими.
Для участі у конкурсі автори мають подати оригінал-макети підручників для розміщення на репозитарії упродовж одного місяця – з 20 грудня 2014 року до 20 січня 2015 року. Сам же конкурс триватиме з 20 січня до 20 березня 2015 року. Упродовж цього часу вчителі країни матимуть можливість ознайомитися з конкурсними підручниками, обрати один із них, а школи – замовити підручники, які обрали їхні педагоги.
Нині електронний репозитарій підручників перебуває в режимі апробації. Це дозволяє кожному вчителеві заздалегідь ознайомитися з його роботою, уже долучати до навчання розміщені матеріали, а також висловити свої побажання чи зауваження, якщо виникають труднощі в користуванні порталом.
В освітньому відомстві зазначають, що репозитарій розробляється не лише як база для нового конкурсу з відбору підручників, але й як простір цифрового навчального матеріалу, який буде максимально зручним у користуванні та корисним у навчальному процесі.

Переглядів: 520