Шановні батьки! Разом – до спільної мети!

Новини, Школа батьківства

Шановні батьки! Ви як невід’ємні учасники освітнього процесу маєте бути поінформовані про особливості початку 2022-2023 навчального року.

Переживаємо складний період. Воєнний стан в Україні продовжено ще на 90 днів. Ми в першу чергу маємо піклуватися про безпеку наших дітей та водночас докласти максимум зусиль для організованого початку навчального року. У нашій школі, на жаль, не маємо можливості для офлайн навчання: відсутнє бомбосховище та примітивне укриття. Тому лише для учнів 1-2 класів плануємо офлайн навчання у одному із закладів освіти нашого мікрорайону. Всі інші учні (3-11 класи) будуть продовжувати навчання в онлайн режимі вдома (дистанційно). В ситуації, що склалась, ми маємо діяти спільно: вчителі-учні-батьки. Дуже сподіваємося на ваше розуміння і співпрацю. Допоможіть, будь ласка, організувати дистанційне навчання дитини так, щоб її освітній процес був максимально комфортним. Зі свого боку педагогічний колектив школи зробить усе можливе, аби відповідно до розкладу занять, який зараз формується, онлайн навчання розпочалося у синхронному та асинхронному режимі (в залежності від безпекової ситуації у нашому місті).

Батьки! Саме на вас покладається відповідальність за виховання, навчання і розвиток дитини. Лише ви можете сприяти отриманню дітьми освіти, а вчителі школи докладатимуть максимум зусиль, щоб навчання в дистанційному режимі було комфортним, плідним та відповідало вимогам законодавства.

Що ж потрібно зробити, щоб навчання у школі було результативним?

  • Докладіть максимум зусиль, щоб забезпечити дитину технічними можливостями для навчання. Перевірте справність камери, мікрофону.
  • Перевірте доступ до шкільної платформи для дистанційного навчання (вхід до шкільного акаунту, класруму тощо). У разі проблем із доступом до нього зверніться до шкільних адміністраторів, і вони нададуть вам відповіді на усі питання. Адміністраторам платформи для дистанційного навчання можна написати електронний лист на адреси [email protected] або [email protected]
  • Ще раз нагадайте дитині, що в умовах воєнного стану кожен із членів родини працює задля перемоги на своєму фронті: дорослі ходять на роботу, а дитина навчається у школі. Особливо, якщо навчання дистанційне.

Чому для нас важливо, щоб під час освітнього процесу у дистанційному режимі діти були забезпечені необхідним технічним обладнанням?

Вони зможуть без проблем приєднуватись на онлайн-уроки, під час яких будуть синхронно працювати з учителями. При наявності робочої камери вчитель зможе краще взаємодіяти з учнями: якщо дитина відволікатиметься від уроку, вчитель намагатиметься повернути її до плідної співпраці. Під час онлайн занять ми хочемо залучати учнів до активної роботи, висловлення своїх ідей та пропозицій, надавати можливість їм спілкуватися між собою, слідкувати за їх психоемоційним станом, але це неможливо, якщо мікрофон не працює.

Ви навіть не уявляєте, що значить для вчителя не бачити вогники дитячих очей, не відчувати їхніх емоцій, замість живого спілкування в класі викладати свій предмет онлайн і навіть не бачити на власні очі, як учні працюють. Це дуже важко для нас, бо ми звикли до іншого способу комунікації. Пристосовуємося до умов роботи під час війни, ми також вчимося, щоб активно впроваджувати в освітній процес сучасні підходи комунікації. Заради дітей ми сьогодні опановуємо нові освітні технології, вчимося нестандартним методам навчання.

Знаємо, що в ці хвилини кожен думає, як убезпечити свої родини від загрози, що приходить не попереджаючи. Ми часто готуємося до того, про що навіть боїмося подумати. Як поводитися з вибухонебезпечними приладами? Як надавати першу домедичну допомогу? Як відчуває себе дитина, коли батьки перебувають на роботі? Як буде діяти учитель, коли під час онлайну пролунає сигнал «повітряна тривога»?

Під час сигналу «Повітряна тривога» учитель:

  • спокійно повідомить учням, що оголошено сигнал повітряної тривоги, а тому треба припинити заняття;
  • акцентує увагу школярів на тому, що вони мають пройти в безпечне місце, встановлене їхніми родинами (тому просимо завчасно пояснити дитині, куди саме вона має перейти під час повітряної тривоги);
  • завершить онлайн урок.

Якщо повітряна тривога триватиме недовго, то діти повертаються на урок. Якщо ж тривалий час, то освітній процес буде продовжено відповідно до розкладу, а уроки, які були пропущені, дитина може опанувати асинхронно у зручний час.

Що робити батькам, якщо дитині важко навчатися дистанційно, не сприймається інформацію, губиться увага?

  • Уже зараз вчіть дитину планувати день та слідкувати за дотриманням режиму дня. Школа працює за фіксованим розкладом уроків – видрукуйте згодом цей розклад, щоб він був у дитини перед очима.
  • Оберіть разом із дитиною одяг для “роботи”, зручний і комфортний, однак пристойний. Так званий “дрес-код” допоможе дитині “увійти в роль учня” та зосередитися на роботі.
  • Організуйте разом комфортне робоче місце. Воно має гарно освітлюватися (за можливості – денним світлом), бути зручним та обладнаним необхідною технікою.
  • Вчіть дитину чергувати періоди навчання та відпочинку. Також пам’ятайте про необхідність фізичної активності. Прогулянки на свіжому повітрі, танці та руханка під час перерв стануть помічниками для відпочинку тіла і психіки дитини. Нагадуйте дитині про це!
  • Однією з форм підтримки мотивації дитини до навчання є постійна фіксація успіхів у навчанні. Не забувайте, що саме ваша підтримка стимулює дитину до досягнення високих результатів.

Ми переконані, що спільними зусиллями, безперечно, зможемо реалізувати мету – забезпечимо доступну та якісну освіту для наших дітей.

Ми відкриті до діалогу. Почуємо кожного. Ми працюємо заради майбутнього наших дітей – дітей України! Слава Україні!

З повагою адміністрація та педагогічний колектив

Черкаської загальноосвітньої школи І-III ступенів № 7

Черкаської міської ради Черкаської області

Переглядів: 321