Другий потік завершив стажування в мерії

Для учнів, Міські новини, Новини, Новини з класів, Події, Шкільні новини

Ось і добіг свого логічного завершення II етап стажування вихованців шкіл у виконавчих органах Черкаської міської ради.

На II потік було зареєстровано учня 11-Ф класу нашої школи Назара Щербатюка. Тож сьогодні ділимося його спогадами, враженнями, емоціями…

«Стажування в департаменті освіти та гуманітарної політики справило на мене неабияке враження. Я отримав неоціненний досвід, про який можна лише мріяти. Переповнює гордість, що саме в моєму місті, попри всі перешкоди, була запроваджена така ініціатива. 

Процес стажування в Черкаській міській раді був розділений на кілька етапів, кожен із яких дав мені певні знання та уявлення щодо обраної галузі. Перш за все, мене вразила та зацікавила ідея міської влади залучити до процесу роботи звичайних учнів, таких як я, до різних сфер діяльності, пов’язаних із фінансами, архітектурою, освітою, культурою тощо. Мені найбільш імпонує сфера культури.

За два тижні в проєкті я ознайомився зі структурою міської ради та механізмом її роботи. Зокрема дізнався про підпорядкування департаментів, кожен із яких опікується певною сферою діяльності. Роботи департаментів контролюють заступники міського голови, або й сам міський голова. У складі департаментів існують управління та відділи, які безпосередньо виконують поставлені завдання. Я ж ознайомився із роботою департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, отримав уявлення про специфіку його роботи. Управління культури – це складна та відповідальна робота менеджера, який має перш за все любити свій напрямок, повинен розумітися на ньому, знати діловодство.

     Першим  моїм практичним досвідом було створення інсталяції «365 днів незламності» на площі перед ОДА. Нам на прикладі цього заходу було продемонстровано, як здійснюється реалізація подібних проєктів: від генерації ідей та обговорення до затвердження і створення.  Особливо приємним було усвідомлення думки, що   громадяни та гості нашого міста  милувалися та фотографувалися, розміщували у дописах своїх соцмереж патріотичну інсталяцію, до створення якої я безпосередньо доклав зусиль.

    Тож під час стажування я мав нагоду у команді однолітків, прогресивної молоді з різних освітніх закладів міста прокачати свої м’які навички міжособистісного спілкування, здатності вирішувати проблеми,  ефективного тайм-менеджменту, адже доводилось поєднувати стажування з навчанням у школі, заняттями в хореографічному гуртку та художній школі, що навчило мене ефективно використовувати час та чітко планувати виконання поставлених завдань. Було приємно, що мої ідеї знайшли підтримку й схвалення не тільки учасниками стажування, а й тренерами й керівниками проєкту». 

ФОТОСПОГАДИ ТУТ

Переглядів: 89