Урок безпеки

Для учнів, Новини, Шкільні новини, Школа безпеки

В школі пройшли уроки безпеки на яких класні керівники щоразу нагадують про правила безпечної поведінки.

В 2-А класі діти повторювали алгоритм дій під час повітряної тривоги, відгадували загадки про мінну безпеку від пса Патрона та обговорювали, як зберегти ментальне здоров’я під час війни. В 8-А класі була проведена бесіда з використанням презентації. В якій рокрилися основні питання: безпечна дорога до школи, поведінка в школі під час навчального процесу, особливості навчання під час військового стану: поведінка під час повітряної тривоги, правила поведінки в укриттях, дії при виявленні незнайомих предметів, обережно незнайомі люди, шахраї (телефонні та інтернет) тощо. На урок з безпеки до учнів 2-Б класу завітала головний інспектор ВЗНС по Черкаській міській громаді ЧРУ ГУ ДСНС України у Черкаській області, майор служби цивільного захисту, Костенко Ірина Сергіївна, яка допомогла  пригадати дітям алгоритм дій під час повітряної тривоги,  виявлення небезпечних предметів, правила поведінки в разі виникнення пожежі. Діти відгадували загадки,  пригадували важливі номери телефонів,  впізнавали за описом  транспортні засоби, розфарбовували ілюстрації, виконували руханку з псом Патроном і обговорювали, як ми можемо допомагати, підтримувати один одного під час війни. На “Уроці безпеки” учні 5-А класу вкотре пригадали, що таке безпека та небезпека, переглядали цікаві відео на цю тему, обговорювали різні ситуації та правила поведінки у школі, на дорозі тощо. Діти грали в гру “Знайди слово”, віднайшовши всі слова та показавши відмінний результат. На закріплення своїх знань учні, розділившись на групи, зобразили постери “Безпечна поведінка” та “Увага небезпека!” Учні 10Г пригадали правила безпечної поведінки в побуті та школі, склали безпечні маршрути до та зі школи, повторили порядок дій під час сигналу «Повітряна тривога», алгоритм дій при виявленні невідомих чи вибухонебезпечних предметів/речовин, правила інформаційної безпеки під час воєнного стану. Учні 4-А класу переглянули відео “Правила безпеки”. Дискутували на тему  “Як я дбаю про свою безпеку”. Пограли у гру “Так-ні” та  “Я – пішохід”. Учні 7Б класу розглянули правила поведінки під час освітнього процесу  в різних форматах навчання. На конкретних прикладах прийшли до усвідомлення, що за своє життя і здоров’я відповідаємо ми самі, своїми діями. Розглянули засоби для надання домедичної допомоги. Підготували тривожну валізу класу та контейнер для укриття. Закріпили правила перебування в укритті та алгоритми дій під час тривог в різних форматах навчання. Під час уроку безпеки учні 6-А класу звернули увагу на безпеку життєдіяльності під час навчання в умовах воєнного стану, пригадали алгоритм дій під час сигналу Повітряна тривога, звернули увагу на ментальне здоров’я і що може його зберегти. Учні 9-Ф у рамках патріотичної гри “Жовто-блакитні серця” пригадали й обговорили основні правила безпечного життя в умовах воєнного стану, в побуті, транспорті тощо. Зупинили увагу, як любителі гаджетів, на безпеці з електроприладами, зарядними пристроями. Поговорили про безпечну дорогу до школи та додому.

Нушенятка 5- Б класу вчилися розпізнавати “тривожні дзвіночки” в житті кожної людини, емоції під час такого тяжкого воєнного часу. Від кожного з них буде залежати щасливе майбутнє усієї нашої України, бо Україна починається з кожного..з тебе..і мене… У 4-Б класі був проведений Урок безпеки.На якому учні згадали правила поведінки під час повітряної тривоги, правила поведінки в побуті, ПДР. А песик Патрон розповів  про різні види мін, про мінну безпеку. На уроці безпеки в 7-А було переглянуто презентацію “Правила безпеки під час війни: інформація для підлітків”. Учні повторили правила поведінки в умовах воєнного стану: Поведінка з незнайомцями, дії під час повітряної тривоги, поведінка в укритті, мінна безпека та інш. Діти активно обговорювали, наводили приклади, дійшли висновку про важливість збереження власного життя і здоров’я.

ФОТО

Інформація надана класними керівниками

Переглядів: 35